Helgen!

Var några dagar sen jag skrev sist. Har nog bara inte känt för de...
Men nu är jag på g igen :).

Fredagen spenderade vi i yngsjö hos lilla mormor. Hon har besök av sina tyska vänner så vi passade på att åka dit. Tog med oss lite thai mat. Tyvärr var mina vårrullar heeeeelt brända. So Never kosan igen!

Lördag jobbade jag och alice. Sen sov hon hemma hos niklas föräldrar eftersom vi skulle ut och dansa ;). Jag va först på inflyttningsfest hos chefen, mycket trevligt. Sen stack vi till t-baren, mycke lite trevligt! Bara massa smååglin. Jag som e 20 kände mig  so old. Så de blev sängen väldigt tidigt.

Söndag morgon ringer de i porttelefonen kl 9. Gissa vem som kom hem?
Nääää inte nille;), men han fick gå ner och hämta vår lilla TÖS. Hon va heeelt slut efter natten med de stora vovvarna. Så hon hoppade bara upp i sängen å kröp ner mellan mig och niklas. Sååå mysigt. Där låg vi och sov till klockan blev tre. Sååååå skönt.
Nu ligger vi alla tre utslagna hjältar i soffan. Alice sover, niklas tittar på tv å jag har vår nya dator i knäet. Sååå skönt med en ny dator, Slippa tröga knappar å lös skärm. Nästa stora köp blir en tv! Den är nog på sista versen den me.

Ha en skön kväll, för de ska ja ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0