Pappa!

De är en sånn deppdag nu igen! Tankarna ägnas till min älskade pappa som inte lever i vår värld längre, men han är med mig vart jag än går. I mina tankar finns han alltid nära. Det har snart gått 2 år, 2 år av stoooor saknad och sorg. Kommer ihåg sista dagen som det var igår..skriket, lugnet och tårarna. Fattar nog inte de än!

Pappa dog i cancer.
Det tog bara 12 veckor från det vi fick veta de tills han tog sitt sista andetag. Men de var 12 underbara veckor med pappa. Han förändrades så av sjukdomen, han blev lugn på något sätt. Å Han kämpade, för våran skull. Önska bara att den tiden inte gick så fort.

Tänker på dig pappa!


Hyllning till min pappa!








Kommentarer
Postat av: Rasmus

fint skrevet av dig, gumman!

2009-08-24 @ 12:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0