Trotsåldern!

Alice har kommit in i den nu!
På morgonen när vi ska gå till jobbet(Alice följer alltså med mig å jobbar), då går hon 20m sen sätter hon sig ner och vägrar att gå. De va helt okej i början, då tog man bara upp henne i famnen, men nu väger hon sådär 10kg. Lite föööör tung och för stor för att bäras! Men hon trivs såååå i min famn, hon ligger bara å njuter. Helt avslappnad! Men sen när ja burit henne 100m sen går hon jättefint. De e bara en prencip sak från hennes sida verkar de som.
Väl framme på jobbet så springer hon av lycka in till fikarummet, hon älskar "sitt rum". Där ligger hon på sitt täcke och sover. Hur duktig som helst. Å när jag slutar å vi ska gå hem så är de samma sak igen, -JAG TÄNKER INTE GÅ OM DU NU TROR DE. BÄÄÄÄÄÄR MIG MATTE!  Hon  till och med hoppar upp på benen för att ja ska bära henne. Vad ska man göra??
Hon är ju världens sötaste lilla tjej. Kan inte sluta titta på henne. Just nu ligger hon och sover på mattan här hemma.
I LOVE HER!

Nu vidare...
Fick mitt löshår härom dagen. Såååå fint. Kommer dock bara använda de vid speciella tillfällen. Ser ju lite roligt ut att ha halv långt ena dagen å jättelångt andra.
Har shoppat en del sista dagarna, 2 kavajer, en lång och en kort. Nya lackleggings, palljettjacka (meee Like) och lite snygga strumpor att ha i mina platåskor :).
Shoppoholic here i am!
Tur jag har min klädkammare, hur skulle jag anners få plats??

Nej nu ska jag laga mat till min underbara sambo. Han är som vanligt och tränar fotboll så maten ska va klar till han kommer hem. Lucky man..



Alice med sin halv ätna sko,  Hon älskar att visa upp de.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0