Djursjukhuset!

Idag har de inte varit en bra dag...

Den började bra med sovmorgon och lek i parken, sen gick de bara utför.
Alice fick va hemma en timme ensam, jag gick upp på stan. När niklas kom hem så var lillstumpan jättekonstig. Hon va avvaktande och öronen va bakåt. Hon hade ont..men var`? Vi tryckte och kollade igenom henne men då sa hon inget, de va när hon rörde sig själv som de kom ett skrik. Hon blev slö och man såg osäkerheten i ögonen. Min Vän Sofie kom upp och såg att det inte stod rätt till. Så de blev att vi fick åka till djursjukhuset i hässleholm. Där insåg vi att de va magen som spökade.. Hon rönkades och sen fick hon en spruta som gjorde att hon kräktes(stackare). Vetrenären ville behålla henne under natten då hon ska få kol och dropp ifall hon har fått i sig något giftigt. Så jag och älsklingen fick åka hem utan vår lilla tös..
De är en sånn smärta att se henne ha så ont och sen inte veta vad man ska göra.. Hoppas hon har de bra nu, Jag saknar henne så enormt! Vi får nog hämta henne i morgon om allt är i sin ordning. HOPPAS!

Sofie var med som stöd hela tiden, TACK!

LOVE MY DOG!

Kommentarer
Postat av: Eva,raven,roxie o hela familen!!!

Hoppas allt har blivit bra med lilltjejen!

2009-10-21 @ 16:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0