Från Liten Till Stor!

Sitter nu och slappar lite i soffan med mina två Älsklingar. Niklas tittar på fotboll som vanligt och Lillan ligger brevid mig och sover. Har just tömt kameran på en massa bilder tror där va 200-300st. Gissa vem de va på??

Här kommer lite:




Här är hon bara 8-9 veckor!



Första gången vid sjön! Liten hon är...




Mina två älsklingar! Sååå vacker bild!



På hundbadet i Yngsjö. Ville inte bada så fick svalka sig med lite vattenmelon..



Här börjar hon bli stooor!




Min flicka!



Sötare än sötast.



Står i soffan och tittar ut på alla fåglar..



Att köpa henne var de bästa vi gjort. Hon förgyller varje sekund.
Glömmer aldrig när jag såg annonsen. Hade förståss tjatat på niklas innan att jag ville ha en liten hund. Jag gav mig fan på att jag skulle ha en. Så när jag fått ett kanske från honom så började jag leta..

Niklas hade spelat match och sekunderna innan han steg in i lägenheten uppdaterade jag blocket hemsida...Där va den..annonsen på alice och hennes 10 syskon. Mamma roxie som är jaktlabbe och pappa raven som är brukslabbe. Allt föll sig sååå perfekt eftersom niklas ville ha jaktlabbe och jag ville ha vanlig, så där hade vi vår perfekta hund. Gissa om jag va glad... Tror ja ringde 4 gånger innan jag fick svar. Sen for vi dit samma dag och tingade vår lilla tös. Lyckligaste dagen i mitt liv.

Som jag älskar denna hund!

Kommentarer
Postat av: Meja

Super söt hund :) vilken ras e den och hur gammal? :)

2011-05-25 @ 14:56:56
URL: http://agillityhunden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0