Mys, IKEA och alice!

Mycket har hänt sen sist!
Fredagen spenderades i bilen, eller iaf i stort sätt. Pappas bror gick bort väldigt hastigt så vi åkte upp till alingsås på begravning. Tredje gången på 2 år! Så tråkigt att alltid behöva ses bara på begravningar..
Men vägen upp gick inte såååå smidigt som de brukar. GPS:en var nog inställd på kortaste vägen så vi fick köra på grusvägar......Hur kul e de? Vi stannade på Lager 157, vilket va trevligt.

Lördagen gick i mysets vägar. Niklas spelade fotboll på dagen (7-1) :) och då passade jag och alice på att mysa. Somnade på ett täcke på golvet, där låg vi i sked. Hon har verkligen blivit en kelis. Ligger nu mellan mig och niklas på nätterna. Sen väcker hon oss på morgonen å bara myser. Love her!

Söndag blev de IKEA! Alice fick va hos niklas föräldrar och leka med de stora hundarna. Så jag och niklas mös där uppe helt ensamma. Blev lite smått och gott i IKEA-kassen...De lilla kostade 2000:-..... Sen bar de av till torsebro på söndagsmiddag....Alltid lika gott! Denna gång var de revben, sås och potatis..mmmmmmm!
Väl hemma igen blev de täcket på golvet och bara kela med lillan.

Kan inte tänka mig ett liv utan den lilla tösen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0