Stolt matte!

Idag var det dags, Alice skulle va ensam hemma för första gången. Så jag tog mitt pick å pack å cyklade bort till maxi. Va borta 45 minuter...När jag kom hem kom en nyvaken liten svart sak och mötte mig i dörren, hon hade inte rört en smula. Duktig tjej..
När ska problemen komma med denna lilla tjej???  Jag väntar ju bara på det.
Hon har fått en egen kudde att lägga huvudet på om nätterna, såååå sött. där ligger hon emellan mig och niklas å bara njuter. Kan hon ha de bättre liksom?

Denna dagen började med en morgonpromenad vid hammarsjön med min vän sofie och hennes lilla vilja.(10mån border collie) Alice och vilja e bästisar, dom springer som galningar å hämtar pinnar och jagar varandra. Det är verkligen super att dom får leka av sig. Väl hemma igen så gick jag och handlade inför kvällens vegitariska middag. Tove och sofie kommer upp här och äter :) Hoppas det blir gott!
Jag är just klar med min storstädning av lägenheten, så skönt att ha de gjort.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0