Stulen mobil---->ny mobil!

Ja i helgen hände de....var ute och roade mig på stans uteställe, då min väska gick sönder och mobilen trillade ur..Hur kul är det liksom??? Å i denna stan finns de inga ärliga människor så någon jävel tog den med sin hem..        I Hate you!
Och som det skulle räcka där..Nej nej, då hade dom slarvat bort min jacka i gardroben...Jävla Cl*ss! Men jackan fick jag tillbaka senare, en tjej som vi känner fick med sig den.. Jävla tur alltså.

Så dagens inköp blev:
*Mobil med wezc-lurar
*Skor
*Cykellås
*Lampor till cyklen
*Ben till lillstumpan
*Och en massa mat

Summan av detta: 2200Kr

Sen var vi ute på Grizzly och vägde Lillan som inte är så liten längre...13.2kg! TJOCKIS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0